درخواست خرید مستقیم

درخواست خرید مستقیم از شرکت خارج از قالب انحصاری و عاملیت فروش صرفاً در مناطقی که نمایندگی در آنها وجود ندارد فقط به صورت نقدی مقدور خواهد بود، بدین ترتیب که متقاضی مشخصات خود را وارد کرده و در قسمت نوع درخواست همکاری خرید مستقیم را انتخاب مینماید و از طرف دایره فروش با ایشان تماس گرفته میشود.

درخواست نمایندگی انحصاری

اعطای نمایندگی انحصاری صرفاً برای شرکت های پخش استانی مقدور میباشد. بدین ترتیب که شرکت پخش مشخصات کامل و رزومه کاری خود را در سایت قرارمیدهد و پس از بررسی دایره فروش در صورت عدم مغایرت با قوانین کلی شرکت پس از اخذ ضمانت نامه ها و انعقاد قرارداد و مشخص کردن حداقل میزان خرید ماهیانه، نمایندگی انحصاری به شرکت پخش اعطا میگردد. نماینده انحصاری تنها عامل فروش در استان خواهد بود و در مقابل موظف به خرید حداقل میزان تعیین شده در ماه میباشد. نماینده انحصاری باید توانایی در اختیار گذاردن ضمانت نامه های لازم را برای تضمین پرداخت داشته باشد. درخواست های خرید از استانهایی که دارای نماینده انحصاری میباشند به نماینده ارجاع داده خواهد شد.

درخواست عاملیت فروش

عامل فروش نیز به مانند نمایندگی انحصاری باید توانایی پخش در استان خود را داشته باشد، بدین ترتیب درخواست خود را تحت عنوان عاملیت فروش به همراه رزومه کاری خود در سایت قرار میدهد و در صورت عدم مغایرت با قوانین کلی شرکت و نداشتن نماینده انحصاری در آن منطقه جغرافیایی، پس از انعقاد قرارداد و اخذ ضمانت نامه ها عاملیت فروش اعطا میگردد.
تفاوت عاملیت فروش با نمایندگی انحصاری در این است که بسته به وسعت استان تعداد عاملین فروش میتواند بیشتر از یک شرکت باشد و در عوض عامل فروش نیز تعهدی در رابطه با حداقل خرید ماهانه ندارد.

جهت ارسال درخواست، با شماره تلفن 09919003726 تماس گرفته و یا فرم زیر را تکمیل نمائید: